Этический кодекс

Қазақстан Республикасындағы Халықаралық фармацевтикалық өндірушілер қауымдастығының  (бұдан әрі – «АІРМ») Этика  кодексі (бұдан әрі – «Кодекс») Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын ескере отырып, фармацевтикалық ғылыми-зерттеу өнеркәсібінде қабылданған маркетингтік тәжірибенің халықаралық кодекстері негізінде әзірленген  және Қазақстан Республикасында Фармацевтикалық өнімді Жылжыту мен Маркетингті жүзеге асыру кезінде АІРМ барлық мүшелері ұстануға міндетті этикалық стандарттарды білдіреді.

Кодекстің ережелері АІРМ мүшелеріне Қазақстан Республикасындағы қоғамдық денсаулық мүдделерін назарға алатын адал және жауапты Жылжыту және Маркетинг нормаларын дамытуға және қолдануға көмектесуге арналған сондай-ақ даулар туындаған жағдайда АІРМ мүшелері арасындағы этикалық мәселелерді шешу құралы болып табылады.

Этический кодекс

Қазақстан Республикасындағы Халықаралық фармацевтикалық өндірушілер қауымдастығының  (бұдан әрі – «АІРМ») Этика  кодексі (бұдан әрі – «Кодекс») Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын ескере отырып, фармацевтикалық ғылыми-зерттеу өнеркәсібінде қабылданған маркетингтік тәжірибенің халықаралық кодекстері негізінде әзірленген  және Қазақстан Республикасында Фармацевтикалық өнімді Жылжыту мен Маркетингті жүзеге асыру кезінде АІРМ барлық мүшелері ұстануға міндетті этикалық стандарттарды білдіреді.

Кодекстің ережелері АІРМ мүшелеріне Қазақстан Республикасындағы қоғамдық денсаулық мүдделерін назарға алатын адал және жауапты Жылжыту және Маркетинг нормаларын дамытуға және қолдануға көмектесуге арналған сондай-ақ даулар туындаған жағдайда АІРМ мүшелері арасындағы этикалық мәселелерді шешу құралы болып табылады.